شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

دانلود رایگان محصولات گرافیکی مونکا
معرفی بهترین پلاگین Dropbox برای وردپرس
شناسه پست: 12631
بازدید: 700

معرفی بهترین پلاگین Dropbox برای وردپرس

به دنبال بهترین پلاگین های Dropbox برای وردپرس هستید؟

Dropbox یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری رایگان است. استفاده از فضای ذخیره سازی ابری برای ذخیره پشتیبان گیری از وردپرس ، پرونده های رسانه ای و سایر اسناد مهم ، یک استراتژی عالی است. اسناد و پرونده های شما بدون توجه به جایی که هستید و از دستگاهی که استفاده می کنید ایمن خواهند ماند. چندین افزونه وردپرس وجود دارد که به شما امکان می دهد سایت وردپرس خود را با یک حساب Dropbox ادغام کنید.

در این مقاله از وبسایت مونکا ، ما برخی از بهترین افزونه های Dropbox را برای وردپرس برای بارگذاری نسخه پشتیبان از وب سایت شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Dropbox چیست؟

Dropbox یک راه حل مدرن برای ایمن نگه داشتن پرونده ها و اسناد در فضای ذخیره سازی ابری است. این برنامه یک ویژگی همگام سازی فایل را برای دسترسی آسان به پرونده های شما در دستگاه ها و برنامه ها ، به علاوه اشتراک فایل با افراد دیگر ارائه می دهد.

اکانت برنامه رایگان دراپ باکس به شما 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. اگر فضای ذخیره سازی بیشتری می خواهید ، باید اکانت پولی که هزینه آن بین 10 تا 20 دلار در ماه است را تهیه کنید.

Dropbox ابزاری عالی برای سازمان ها و همچنین افراد حقیقی است. می توانید مجوزها را تنظیم کنید تا دسترسی برخی از اعضای تیم به پرونده ها کمتر یا بیشتر باشد.

با استفاده از افزونه های وردپرس Dropbox ، می توانید از کل سایت وردپرس خود در این فضای ابری پشتیبان تهیه کرده و همچنین در صورت نیاز ، پرونده های خود را بازیابی کنید.

بیایید بهترین افزونه های Dropbox را برای وردپرس بررسی کنیم.

1. UpdraftPlus

UpdraftPlus

UpdraftPlus یکی از محبوب ترین افزونه های Dropbox برای وردپرس است. به شما امکان می دهد از پرونده های وردپرس ، پایگاه داده ، پایگاه داده خارجی و موارد دیگر پشتیبان تهیه کنید.

از اکانت های پولی UpdraftPlus می توانید در چند سایت استفاده کنید. پنل پشتیبان در پیشخوان در دسترس خواهد بود و می توانید از وب سایت های شخصی خود پشتیبان گیری یا بازیابی کنید بدون اینکه مجبور شوید همه سایت ها را یک باره بازیابی کنید.

UpdraftPlus همچنین افزونه Dropbox Sub-Folders را برای افزایش قابلیت ذخیره سازی ابر ارائه می دهد. اگر از چند سایت وردپرس استفاده می کنید ، این افزونه پرونده های شما را در پوشه های مناسب مدیریت می کند تا دسترسی آسان را فراهم کند.

2. BackupBuddy

BackupBuddy

BackupBuddy یکی از محبوب ترین و معتبرترین افزونه های پشتیبان گیری و بازیابی سایت وردپرس است. این برنامه توانایی ایجاد پشتیبان به صورت خودکار در حساب Dropbox را دارد.

هنگامی که وب سایت خود را با Dropbox متصل کردید ، دیگر مجبور نیستید این کار را انجام دهید و افزونه پشتیبان گیری ، بکاپ شما را به صورت خودکار در Dropbox ذخیره می کند.

 

3. BackWPup

BackWPup

BackWPup یک افزونه رایگان وردپرس Dropbox است. به شما امکان می دهد از سایت وردپرس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن را در حساب دراپ باکس خود ذخیره کنید.

همچنین می توانید پشتیبان گیری خود را براساس تعداد دفعات بروزرسانی وب سایت خود تنظیم کنید. BackWPup به طور خودکار از ذخیره آنها در فضای ذخیره سازی ابری Dropbox مراقبت می کند.

 

4. WPForms

WPForms

WPForms یک افزونه فرم تماس با وردپرس برای مبتدیان است. این افزونه با قابلیت درگ و دراپ کردن به شما امکان ایجاد فرم تماس ، فرم ثبت نام کاربر ، فرم بارگذاری پرونده و سایر فرم های مفید را می دهد.

این برنامه با Zapier ادغام می شود تا هزاران برنامه را از جمله Dropbox به وب سایت وردپرس شما متصل کند. با این کار می توانید پرونده های ارسالی توسط کاربر را مستقیماً در فضای ذخیره سازی ابری Dropbox بارگذاری کنید.

همه پرونده ها در داشبورد مدیریت وردپرس شما قابل دسترسی هستند. می توانید هر پرونده را بدون بارگیری در رایانه خود مشاهده و حذف کنید. WPForms با Dropbox یک راه حل مناسب برای ذخیره پرونده های شما است.

 

5. Duplicator

Duplicator

Duplicator یک پلاگین برتر Dropbox برای وردپرس است. این سرویس انتقال وب سایت با پشتیبان گیری کامل از وب سایت در فضای ذخیره سازی ابری Dropbox را ارائه می دهد.

با استفاده از این افزونه می توانید سایت وردپرس خود را به میزبان یا سرور جدید بدون توقف انتقال دهید. این یک نسخه پشتیبان از سایت اصلی شما برای بازیابی سریع نگه می دارد.

6. BlogVault

BlogVault

BlogVault یک افزونه پشتیبان قابل اعتماد برای سایت وردپرسی شماست. به شما این امکان را می دهد که از وب سایت خود با پایگاه داده پشتیبان کاملی ایجاد کرده و آن را در حساب ذخیره سازی ابری Dropbox خود بارگذاری کنید.

این پشتیبان گیری با رمزگذاری امن همراه است. برای استفاده از نسخه های پشتیبان ذخیره شده در حساب Dropbox خود ، باید از ابزار رمزگشایی استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین پلاگین های Dropbox را برای وردپرس پیدا کنید.